Ionut

Frunzac

Antrenor, Manager

Bio

Sportul pentru mine este un stil de viata ! Fiecare zi din viata mea incepe si se termina cu sport. Prefer sa imi fac antrenamentul personal dimineata pentru a ma bine dispune toata ziua! Daca m-ai pune sa gasesc un sinonim pentru cuvantul sport as spune fara sa stau pe ganduri „sanatate”. Ar fi frumos sa va spun ce echipamente folosesc in antrenamentele mele dar am sa va spun doar echipamentul meu preferat care ma face mereu sa zambesc cand in vad cum sta agatat de tavan si ma astepta sa muncim impreuna ( pentru cine nu si-a dat seama este vorba de Trx ).

Am un singur obiectiv in ceea ce fac si acela este de a oferii toate informatiile si cunostintele mele tuturor celor care tind spre o viata „sanatoasa”.Fac tot ceea ce fac cu zambetul pe buze si doresc sa ofer starea mea pozitiva tuturor celor din jur .

 

Ca Hobby-uri as enumera : sportul, condusul, urcatul pe munte si muzica.

Sunt deschis provocarilor de a descoperii exercitii noi, dar mereu tin cont de pozitionarea corecta a corpului.

Despre Nutritie

Exista înca multe persoane care vin la antrenament pe stomacul complet gol, în ideea ca asa este mai bine, ca asa vor arde mai multe calorii iar grasimea va disparea mai rapid. Acest lucru este însa complet gresit. Daca nu mâncam nimic si mergem sa ne antrenam, corpul nu va face decât sa înceapa sa se auto-canibalizeze, adica, la propriu, îsi sacrifica propria masa musculara pentru a o transforma în glicogen, sursa principala de energie a corpului. Pe când, tocmai invers, scopul nostru este sa pastram sau chiar sa dezvoltam masa musculara, ea fiind principala sursa de ardere a caloriilor din corpul nostru. Obligatoriu trebuie sa consumam cu cel putin doua, pâna la trei ore înainte de antrenament o masa destul de consistenta. Ea trebuie sa contina o cantitate deloc neglijabila de carbohidrati complecsi cu indice glicemic scazut (orez brun, cartofi dulci) si o sursa de proteina completa, de preferat animala (piept de pui, carne rosie).
Gândeste logic: muncim, transpiram, golim rezerverele corpului de nutrienti, în special de glicogen (care se situeaza, în mare parte, în muschi, dar si în ficat). În perioada de dupa antrenament, corpul încearca sa îsi refaca rezervele vitale de glicogen si daca noi nu îi oferim nimic se va “servi” singur din aminoacizii din muschi (din nou, canibalism!). Asadar, în loc sa ne refacem si sa progresam în urma unui antrenament, regresam!

Solutia? Eu recomand tuturor clientilor mei o sursa foarte rapida de proteina plus o doza considerabila de carbohidrati simpli cu index glicemic mare. De exemplu, medicii recomanda dupa antrenament ciocolata cu lapte, care contine exact ce am spus si eu. Dar putem si mai bine de atât, un exemplu bun fiind 30gr concentrat proteic din zer + 70-80gr maltodextrina/dextroza (sau chiar 2 banane medii). Nu va speriati de cantitatea mare de zaharuri , corpul va transforma aceste zaharuri simple direct în glicogen, cu scopul de a-si reface rezervele, adica nu se depune nimic sub forma de grasime.

Antreneaza:

Acreditari

  • Personal Trainer

    – Fitness Scandinavia

  • S.F.T. (Surface Free Training)

    – Fitness Scandinavia