Top
 

S.F.T.

S.F.T.

Acest concept (S.F.T) a fost creat in Grecia de master trainerul international Dimitris Gourgos. S.F.T este un antrenament distractiv, eficient si solicitant in care este nevoie de indrumare pentru siguranta si executare corecta a elementelor.Vei reusi sa creezi o legatura intre miscare, forta, distractie si siguranta. Este un antrenament dedicate atat barbatilor cat si femeilor! Clasele de  S.F.T Suspension Free Training au ajuns în România în 2015. Între timp, S.F.T a devenit un must-have pentru sportivii de performanţă şi iubitorii de mişcare! Antrenamentele S.F.T integrează ultimele cercetări în domeniu cu cele mai bune practici militare, mişcări din pregătirea sportivilor de performanţă şi tehnici de recuperare fizică.

Datorită claselor de S.F.T  poți face exerciții pentru toate grupele musculare, având ca greutate propriul corp, sfidând legea gravitației, într-un mediu instabil generat de unghiul de lucru. Nu, nu e o formulă matematică.

S.F.T  este poate cel mai nou echipament de fitness; pe cât de simplu, pe atât de ingenios, prietenos, și ofertant în sute de posibilități de exerciții. Tot echipamentul constă într-o bretea solidă de nylon (de cea mai bună calitate) suspendată de tavan) ca un pendul și care se bifurcă în 2 bretele ajustabile, terminate cu 2 etriere. Stâns, este de mărimea unui fruct pomelo.

Pare inofensiv până ajungi să pui mâna pe el. Ca să fie într-adevăr prietenos și să-ți devină un companion de sport credincios, ai nevoie de un îndrumător-coach nu doar bine pregătit tehnic, ci și foarte atent la mișcările tale, client–oriented, empatic și care să-ți explice cu însuflețire tot antrenamentul. L-am descris aici pe Ionut . Așa e el: cald, zâmbitor, încurajator cu clienții, atent și foarte pasionat de ceea ce face. Arată exercițiile, le explică cu maximă claritate, nu lasă loc nici unui dubiu. Este precis și energic. Nu dă note, nu sancționează pe nimeni.. Deși are sala plină ochi, fiecare cursant simte că e acolo cu el și pentru el (opinie care mi-a fost împărtășită după antrenament, involuntar, de un grup de doamne), ceea ce, psihologic vorbind, are drept efect depășirea limitelor pe care tu credeai că le ai.

 

Beneficii:

  • dezvoltarea forţei,

  • dezvoltarea echilibrului,

  • dezvoltarea flexibilităţii

  • dezvoltarea rezistenţei fizice