INSPIRE GYM

SAUNA & SOLAR

După un antrenament intens, o zi stresantă sau doar din dorinţa unui mic răsfăţ, INSPIRE GYM vă pune la dispoziţie opţiuni variate de relaxare şi recuperare.

Bronzul artificial se realizează într-o manieră diferită de bronzul natural, deoarece timpul de expunere la UV este controlat pentru a obtine efecte maxime fara a afecta sanatatea. Serviciile de bronzare moderne oferă mult mai multe avantaje decît doar siguranţă, datorită expunerii la razele controlate.

  • Bronzul obţinut la aparatele de bronzare este mai plăcut decît la soarele arzător şi mai sigur. Bronzatul la solar permite o expunere completă, permite un bronz mai uniform, mai auriu decît o bronzare necontrolată la soarele natural.
  • Specialistii nostri va vor consilia sa alegeti varianta optima (frecventa si durata sedintelor de bronzare). O piele pregatita pentru sezonul estival va scuteste de o multe neplaceri lasandu-va sa profitati din plin de concediul dvs. La ora actuala avem un solar vertical nou care satisface cele mai exigente cerinte. Solarul este de cea mai buna calitate avand 52 lampi X 180w, fapt ce asigura un bronz rapid si de durata.

Beneficiile bronzului la solar Stimuleaza producerea de vitamina D din care reamintim unele din principalele avantaje: Vitamina D produsă de razele UV previne osteoporoza, care astăzi este socotită în lumea întreagă o boală generală. Vitamina D ajută la creşterea densităţii oaselor, astfel reducînd pericolul de fracturi. Razele UV ajută la creşterea capacităţii fizice şi psihice. Are un efect de mărire a tonusului şi de reducere a depresiei. Are un efect benefic asupra unor probleme dermatologice, cum ar fi acnee, etc.

1 Minut de bronzare
Nou
Solar
Pretul afisat este pentru un minut de bronzare . O sedinta de bronzare cuprinde mai mult de 4 minute .
Pret2 lei

Sauna Uscata (Finlandeza) – Este o sauna realizata intr-o incinta de lemn, incalzita electric cu ajutorul rocilor vulcanice. Sauna uscata are o umiditate de aproximativ 10% si o temperatura de 85° – 90°C, efectul fiind simtit dupa primele 5 minute de utilizare printr-o transpiratie puternica. Transpiratia este un proces natural si vital din punct de vedere al sanatatii. Datorita incalzirii corpului, organismul incearca sa-si mentina temperatura constanta, racindu-se prin transpiratie. In lichidele secretate de catre glandele sudoripare se regasesc saruri minerale, substante reziduale de metabolism si toxine acumulate in organism. Aceste glande secreta si o proteina bactericida (dermicidina), care actioneza ca un antibacterian si limiteaza dezvoltarea florei bacteriene cutanate ,care pot da nastere infectiilor ale pielii, cum ar fi acneea.

Sauna uscata sau are cel putin 1000 de ani de istorie in spate. Cu toate acestea, inca putine persoane stiu cand este bine sa faci sauna, de cate ori pe saptamana si, mai ales, cat timp este ideal sa petreci in aburi. In continuare vom incerca sa raspundem la aceste intrebari, dar si sa vedem care ar fi principalele beneficii pentru sanatate.

  • Intarirea sistemului imunitar si prevenirea racelilor – Datorita caldurii sale si a umiditatii din aer, sauna uscata are menirea de a facilita unele procese din organism, cum ar fi sinteza de anticorpi, distrugerea bacteriilor si virusurilor atat de la nivelul pielii, cat si respiratoriu, caci microorganismele patogene nu rezista la temperaturile la care ne expunem in timpul saunei. Astfel iti vei putea intari sistemul imunitar, prevenind in primul rand racelile, fara a lua medicamente sau alte tratamente.
  • Sauna este echivalenta exercitiilor cardio – In timpul saunei, organismul sufera modificari ale sistemului cardio-respirator echivalente cu cele din timpul exercitiilor cardio – sustin medicii in urma unor studii. Sauna mareste ritmul inimii, dilata arterele, scade tensiunea, deschide capilarele din zonele inchise, vascularizand tesuturile organismului. Datorita caldurii degajate, ritmul inimii tale se va accelera, dilatand vasele de sange, ceea ce duce la o imbunatatire vizibila a circulatiei sangvine. Tot in aceste conditii are loc si accelerarea metabolismului. Ideea este ca atunci cand esti la sauna, organismul tau reactioneaza ca atunci cand ai face exercitii cardio!
  • Imbunatateste functiile respiratorii – Aerul din plamani trebuie sa fie mai cald si totodata sa aiba o umiditate mult mai mare decat a aerului atmosferic, caci tesutul pulmonar este captusit cu un lichid (surfactantul pulmonar). Sauna, avand un aer fierbinte si bine umidificat, dilata capilarele pulmonare, intensifica respiratia si, deci, aportul de oxigen ce patrunde in sange si ajunge la tesuturi, mentinand o umiditate optima in plamani si totodata imbunatatind vascularizatia mucoaselor respiratorii, de la cea nazala pana la cea a bronhiilor.

Detoxificarea

  • Prin transpiratie se elimina o mare parte a toxinelor din corp, restul fiind eliminate prin urinare, pe cale renala. Sauna intensifica procesele de transpiratie si totodata provoaca diureza (de aceea se recomanda ca inainte de sauna sa nu consumati lichide si sa mergeti la toaleta).

Reguli de baza:

  • In primul rand este indicat sa nu depasesti mai mult de 15 minute de stat in sauna. Dupa acest timp, fa un dus la o temperatura normala pentru a face organismul sa-si regleze si el inapoi temperatura. Pentru persoanele care merg in mod frecvent la sauna, pot continua dupa dus cu alta sedinta. Insa important este sa faceti un dus intre sedinte. De asemenea, fa un dus inainte de a intra in sauna pentru a scapa de grasimea de pe piele acumulata de-a lungul zilei si pentru a putea, astfel, transpira mai usor si mai bine.
  • Datorita faptului ca te ajuta sa scapi de toxine este bine sa nu mananci prea mult inainte de a merge la sauna si sa nu bei alcool sau prea multe lichide. Nu uita sa mergi la toaleta inainte de a intra la sauna. Evitati orice lichid intre doua sedinte deoarece toxinele nu vor mai putea fi eliminate la fel de bine, impiedicand astfel efectul de detoxifiere.
  • Cum orice exces dauneaza, acest principiu se aplica si in cazul nostru. Aceasta poate dauna pielii si parului, din acest motiv fiind recomandat sa va dati cu o crema hidratanta dupa ce ati terminat sedinta. In timpul cat sunteti in sauna, protejeaza-ti parul de aburi cu un prosop.
  • Nu depasi timpul indicat pentru a nu avea probleme cu tensiunea. Inainte de a iesi afara stai in picioare cateva secunde pentru a nu avea o cadere de tensiune in momentul in care vei iesi afara. Dupa ce ai terminat, esti liber sa consumi lichide pentru a te hidrata.

Contraindicatiile saunei

  • Sauna poate duce la cresterea tensiunii, daca nu esti atent si ramai mai multe decat crede corpul tau ca este necesar. Prin urmare, fii atent si mergi pe principiul ca este de preferat sa stai mai putin, decat sa stai prea mult. Cel putin in primele 10 sedinte.
  • Sauna practicata in exces poate usca atat pielea, cat si parul. Pentru a preveni uscarea parului, acesta poate fi acoperit cu un prosop. In ceea ce priveste pielea, este bine sa utilizezi o crema hidratanta imediat dupa sauna si sa nu faci mai mult de 2-3 sedinte pe saptamana.
  • Sauna nu este recomandata persoanelor care au probleme cu inima sau sufera de cancer, celor care au boli transmisibile si femeilor insarcinate.

Efectele asupra pielii

  • De asemenea, sauna oxigeneaza trupul, vascularizeaza toata suprafata pielii, intinerind-o, catifeland-o, stimuleaza cresterea parului si ii previne caderea, accelereaza cresterea unghiilor si totodata mentine pielea hidratata. Totodata, sauna ajuta la eliminarea particulelor de praf absorbite de porii nostri, cat si la descuamarea celulelor moarte ale pielii, care se vor exfolia mult mai usor.

Beneficii

  • relaxeaza muschii, alina durerile artritei;
  • creste rezistenta organismului la infectii;
  • accelereaza circuitul sanguin;
  • detoxifica organismul si revitalizeaza pielea;
  • imbunatateste functiile respiratorii;
  • creste buna dispozitie.

Programul de sauna

  • Inainte de a intra in sauna trebuie, in mod obligatoriu, sa faci un dus. Astfel, obisnuiesti corpul cu temperatura ridicata.
  • Intra in sauna si incearca sa stai atat cat rezisti, dar nu mai mult de 15 minute. Daca nu rezisti 15 minute, poti iesi mai devreme, astfel incat sa nu ti se faca cumva rau.
  • Dupa maximum 15 minute, iesi si fa un dus cu temperatura relativ mai scazuta, apoi stai un pic si trageti sufletul.
  • Intra pentru a doua sedinta de sauna si repeta acelasi procedeu.

Atunci cand intri in sauna, ideal este sa nu “stai pe uscat”. Sauna uscata nu te va face sa transpiri corespunzator daca nu o „ajuti” si tu cu un pic de apa. In orice sauna vei gasi cateva pietre incalzite printr-o instalatie electrica, alaturi de care se va afla o galeata de lemn plina cu apa si cu o lingura de lemn in ea. Toarna cu respectiva lingura apa peste pietre. Aceasta apa se va evapora si va incalzi atmosfera din sauna, marind in acelasi timp umiditatea.

Cam de ce ai avea nevoie pentru o sedinta obisnuita de sauna? Trebuie doar sa te inarmezi cu costumul Evei sau al lui Adam, iar daca esti pudic de felul tau, iti poti pastra pe tine un costum de baie sau un prosop. Ai insa grija, cu cat este mai sintetic costumul de baie, cu atat se va incinge mai tare. Deci, inainte de a pasi in sauna ai avea nevoie de:

  • un prosop cat mai pufos si preferabil de dimensiune cel putin medie, astfel incat sa te poti acoperi cu el sau, cel putin, sa poti sta asezat/a pe el;
  • un prosop micut pe care sa ti-l infasori in jurul capului, pentru a-ti proteja parul;
  • o pereche de papuci care sa te astepte in fata saunei, pentru cand vei iesi (papucii este ideal sa fie, de asemenea, cat mai putin sintetici);
  • uleiuri volatile cu diferite arome, in functie de ce beneficii vrei sa obtii;

Nu trebuie sa mentionam doar ceea ce trebuie sa iei cu tine. Ar mai trebui sa nu uitam sa precizam si ce ar trebui sa lasi la usa. Ei bine, nu intra cu bijuterii, accesorii (preferabil nici macar elastice de par), papucii. Iar doamnele n-ar trebui sa uite sa inlature orice urma de machiaj, care de la caldura ar putea sa se impregneze in pori si sa infecteze tenul.

Acum cred ca aveti toate informatiile pentru a decide daca veti pasi sau nu intr-o sauna. Eu unul am facut-o si ma simt minunat. Dar sfatul meu este sa o faceti combinand-o cu miscarea, cu activitatea fizica. Alegerea va apartine.

GRATUIT

Toate abonamentele de Fitness si Aerobic includ 5 sedinte gratuite de sauna .
Sauna
Nou
1 Sedinta
Pret40 Lei
Sauna Light
Nou
1 Luna
Pret200 Lei
Sauna Medium
Nou
3 Luni
Pret400 Lei
Sauna Intense
Nou
6 Luni
Pret650 Lei
Astazi 19 noiembrie
07:00 23:00
Urmatorul Eveniment
Ce Spun Clientii

O sala la care sa te duci cu drag, muzica motivationala, personal dragut. 10 stele.

Florian Badea

O sală foarte bine aranjată și destul de mare.

Sergiu Catalin Postelnicu

Faine aparate!

Andrei Stefan

a place to be! and much more...

Irina Gheorghe

O sala de cartier care se ridica la nivelul retelelor centrelor de fitness, insa totul la un pret pentru toate buzunarele. In concluzie: o sala super ok raport calitate/ambianta/aparate/conditii/Pret!

Catalin Movileanu
Facebook
>
Copyright © INSPIRE GYM 2016-2017
Toate drepturile rezervate